Паркування на вулицях і в паркінгах - ціна питання.

В умовах зростання кількості авто збільшується і попит на паркувальні місця. У центрі та біля великих комерційних об’єктів (наприклад центральний та привокзальний ринки) спостерігається дефіцит паркомісць. У багатьох дворах увечері також важко знайти вільне місце для паркування.

Брак паркомісць, окрім незручностей для власників авто створює і додаткове навантаження на вуличну мережу, оскільки водії витрачають більше часу шукаючи вільне місце або залишають авто у заборонених для цього місцях, створюючи перешкоди для інших учасників руху та провокуючи аварійні ситуації.

Для вирішення проблеми з паркуваннм можливо використовувати два взаємодоповнюючі підходи: 

1. Створення додаткових паркувальних місць, зокрема будівництво багаторівневих паркінгів;
2. Зниження попиту шляхом запровадження платного паркування на ділянках де є дефіцит.

Будівництво паркінгів без запровадження платного паркування буде економічно не виправданим, оскільки в умовах безкоштовної парковки на вулицях попит на них буде мінімальний.

На фото видно практично порожню платну парковку біля Залізничного вокзалу, яка не може конкурувати із безкоштовними місцями довкола, при цьому, через брак місця, деякі автомоблі припарковані із порушенням ПДР:


 

Дотування паркінгів із місцевого бюджету є несправедливим, оскільки наповнюють бюджет податками всі мешканці громади, але більшість (72% родин) не мають власного автомобіля.



Регулюванні попиту на паркування можливе шляхом введення плати за парковку в окремих зонах. Якщо на тих чи інших ділянках не спостерігається завантаженість понад 80% то введення плати за паркову у цій зоні не потрібне. Якщо завантаженість піднімається понад 90% - доцільним є введення платного паркування та підбір вартості на такому рівні щоб підтримувати максимальне завантаження близько 85%.

Для створення системи платного паркування необхідно розуміти існуючий та прогнозований попит, наявну кількість місць для зберігання авто, необхідні ресурси для адміністрування роботи системи та очікувані терміни окупності тих чи інших варіантів її роботи.

Однією із найбільш проблемних територій із хаотичним паркуванням у Вінниці є зони навколо Центрального і Привокзального ринків та Привокзальна площа. Проспект Коцюбинського очікує реконструкція, яка зокрема передбачатиме і суттєві зміни в організації паркування.

Тому в рамках розробки Моделі розвитку району Замостя, на замовлення КП "Агенція просторового розвитку" ВМР компанією А+С Україна розроблено Концепцію організації паркування в районі Замостя


Дана робота має стати базою для створення системи паркування в районі Замостя а також аналогом для організації паркування в інших частинах міста.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Реконструкція перехрестя вулиць Київська, Чорновола та Стрілецька

Реорганізація руху на перехресті вул. Князів Коріатовичів та вул. Оводова

Розробка раціонального варіанту маршрутної мережі міського пасажирського транспорту загального користування у м. Вінниці