Реорганізація руху на перехресті вул. Князів Коріатовичів та вул. Оводова

 
Вулиця Князів Коріатовичів та Староміський міст є одними з найбільш перевантажених ділянок вуличної мережі міста. Через недостатню пропускну здатність перехрестя вулиць Коріатовичів та Оводова в години пік тут систематично спостерігаються затори.

В ході пошуку рішення по зменшенню затримок громадського та приватного транспорту на даному перехресті компанія Урбан Прогрес на замовлення Агенції просторового розвитку провела моделювання реорганізації цього перехрестя з влаштуванням саморегульованої кругової розв'язки.

На відміну від площі Гагаріна, де круговий рух неможливо застосувати через наявність трамвю, круг на Коріатовичів за попередніми оцінками є оптимальним рішенням.


Результати моделювання показують, що дане рішення дає змогу збільшити пропускну здатність перехрестя на 30% у порівнянні з існуючим світлофорним регулюванням.



На відео можна побачити пришвидшену у 4 рази симуляцію роботи перехрестя з існуючим транспортним навантаженням в годину пік.


Існуюча геометрія проїзної частини дозволяє розмістити круговий острівець без капітальних втручань. Планується, що до кінця березня перехрестя буде реорганізовано в тестовому режимі.


 Якщо тестова експлуатація на практикці доведе ефективність кругового руху на перехресті вулиць Коріатовичів та Оводова (перед Староміським мостом) це рішення буде прийняте на постійній основі.


Коментарі

  1. В моделюванні чітко видно помилки , суттеві помилки, які однозначно призведуть до колапсу, та втрати величезної кількості коштів. Потік на моделі не відоброжає дійсний в годин упік там авто в 5 раз більше, швидкіть з якою проносяться авто по колу а особливо з центру на міст говорять що їх швидкість повина становити 50 км на годину, жоден автомобіль на це перехрестя в гоину пік так не поїде, додайте авто в пять раз більше, та зменьшіть швидкість перетину перехрестя в 2 рази от тоді ві і зможете побачити реальну картину.. Питання колапсів на коритоничів може рішити тільки розширення ції вулиці, іншого там недано.

    ВідповістиВидалити
  2. Збільшити потік з 4-1 з 700 на 900???? Вони і так там не поміщяються?????? Заголом збільшити потік в напрямок 1 на 250 машин в годину, це ще 4 машини в хв???? там немає місця оскільки обмежені рухом полоси, а той острівець що в вїзді в 1 напрямок буде саомою тонкою клоакою в місті.. і реально тільки зменьше на 250 авто в годину в цьому напрямку..

    ВідповістиВидалити
  3. і на відео взагалі відсутні паузи для пішоходів. а без світлофору це буде як на привокзальному, проблема не в перехресті, а в вузькій дорозі по Користоничів в напрямку Скалецького.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Реконструкція перехрестя вулиць Київська, Чорновола та Стрілецька

Розробка раціонального варіанту маршрутної мережі міського пасажирського транспорту загального користування у м. Вінниці