Реконструкція вулиці Батозька


 В останні роки на територіях поруч із вулицею Батозькою активно зводяться багатоквартирні житлові будинки, було споруджено гіпермаркет будівельних матеріалів. У будівлі на перехресті вул. Янгеля та Батозька розмістились окремі факультети Донецького національного університету.

Комплексна стратегія міського транспорту і просторового розвитку передбачає розвиток вул. Батозька як важливої артерії для громадського транспорту та міської активності.



 Розвиток територій поруч із Батозькою, зношеність дорожнього полотна та трамвайних колій а також необхідність створення комфортних умов для пішоходів є передумовами для комплексної реконструкції вулиці.

У 2021 році заплановано виготовлення проектно-кошторисної документації з реконструкції вул. Батозька на ділянці від вул. Янгеля до розворотного трамвайного кільця. КП "Агенція просторового розвитку" підготовлено проектне бачення просторової організації вулиці.


 

Основні цілі реконструкції:

  • збереження існуючих та висадка нових дерев
  • комфортний простір для пішоходів та велосипедистів
  • реконструкція трамвайних колій та створення тролейбусної лінії
  • створення нових зупинок громадського транспорту
  • збільшення інвестиційної привабливості району


Довжина ділянки реконструкції вулиці становитиме близько 600 м. Проектні рішення передбачають висадку близько 200 дерев, влаштування велосипедних доріжок з кожного боку вулиці, створення зупинок громадського транспорту навпроти ТЦ "Епіцентр". На трамвайних зупинках передбачається влаштування припіднятих платформ віденського типу, так як це зроблено на вул. Замостянська, а автобусні зупинки будуть облаштовані "Кассельськими бордюрами".

Вулиця отримає нове освітлення. Крім ліхтарів опори нестимуть контактну мережу трамваю з можливістю прокладання тролейбусної контактної мережі, а лінії електропередач та зв'язку будуть заховані під землю.

Ширина проїзної частини залишиться без змін - у кожному напрямку передбачається одна смуга руху автотранспорту з розширення до двох смуг перед перехрестями. Трамвайні колії залишаються посередині вулиці з можливістю руху автомобілів.

 Враховуючи існуючу забудову, на різних ділянках передбачається три різні профілі вулиці:

 


 


 


 Ескізне рішення враховує також перспективні проекти - реконструкцію Привокзальної площі із влаштуванням на ній транспортно-пересадкового вузла та будівництво шляхопроводу через залізничні колії, що поєднає вул. Янгеля і Ватутіна.





 



Коментарі

  1. Як на мене то
    Трамвайні колії слід змістити на край проїзної частини (до Епіцентру), так само як на Хмельницькому шосе. Це значно розширить дорогу для колісних транспортних засобів, включаючи велосипеди
    Виїзд на цю колію з кільця кінцевої зупинки трамвая здійснювати через територію, яку зараз займає відкритий садовий майданчик Епіцентру.
    Таким чином перетинання трамвайної лінією маршрутів колісних засобів так само в ОДНОМУ місці в районі Нокаута.

    Ширина вулиці, яка пропонується згідно проекту, вочевидь, не витримає збільшення автопотоку пов'язаного із майбутнім зведенням мосту Янгеля- Ватутіна

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. логічно, шкода, що ніхто не прочитає і не дослухається до цього...

      Видалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Реконструкція перехрестя вулиць Київська, Чорновола та Стрілецька

Реорганізація руху на перехресті вул. Князів Коріатовичів та вул. Оводова

Розробка раціонального варіанту маршрутної мережі міського пасажирського транспорту загального користування у м. Вінниці