Розробка раціонального варіанту маршрутної мережі міського пасажирського транспорту загального користування у м. Вінниці



Концепцією інтегрованого розвитку м. Вінниця 2030 передбачені два важливих інфраструктурних проекти - реконструкція проспекту Коцюбинського з прокладанням трамвайних колій від площі Перемоги до залізничного вокзалу та будівництво шляхопроводу (із контактною мережею тролейбуса) через залізничні колії, що поєднає вулиці Янгеля та Ватутіна.

Дані проекти вимагатимуть важливих змін у маршрутній мережі громадського транспорту. Для оцінки впливу цих проектів та прийняття обгрунтованого рішення щодо вибору оптимального варіанту маршрутної мережі компанією Dornier Consulting на замовлення КП "Агенція просторового розвитку" було виконане моделювання та порівняння різних варіантів маршрутів громадського транспорту на основі транспортної моделі міста. Було проаналізовано 4 варіанти трамвайної мережі після будівництва колій на пр. Коцюбинського до залізничного вокзалу.



За результатами моделювання, оптимальним визначено варіант трамвайної мережі при якому відбувається заміна тролейбусного маршруту №5 новим трамвайним маршрутом №7, який пройде по нових коліях на пр. Коцюбинського до залізничного вокзалу, існуючі трамвайні маршрути залишаються без змін.

При цьому задля досягнення оптимальної кількості рухомого складу передбачається збільшення парку трамвайних вагонів на 20 одиниць (зараз ведуться перемовини щодо отримання партії трамваїв Tram-2000 з м. Цюріх). Вивільнені тролейбуси, що експлуатуються на маршруті №5 у кількості 23 одиниці будуть перерозподілені на інші маршрути, що дасть можливість зменшити інтервали руху на них в середньому на 25%.


Заходи з оптимізації трамвайної мережі дадуть в масштабі усієї транспортної системи наступний результат:

Середній час переміщення в транспортній системі зменшиться на 1 хв 02 сек, а загальна економія часу на поїздках становитиме близько 201 тис. годин на місяць.

Завантаженість салону трамваю №7 в порівнянні з тролейбусом №5 на ділянці від проспекту Космонавтів до залізничного вокзалу зменшиться орієнтовно на 20%.

***

Оптимальним варіантом тролейбусної мережі після будівництва шляхопроводу є продовження маршрутів №14 та №15 через шляхопровід. При цьому розглядались два варіанти маршруту №15.


За результатами розрахунків варіант ІІ зі зміною трасування по вул. Янгеля та вул. Стрілецька є більш раціональним, оскільки порівняно з існуючим станом середній час переміщення у варіанті ІІ зменшується на 2,73%, а у варіанті І - на 1,82%. В обох варіантах маршрут №14 продовжується по вул. Батозька та через шляхопровід на Тяжилів до зупинки "вул. Лугова".



Заходи з оптимізації тролейбусної мережі дадуть в масштабі усієї транспортної системи наступний результат:




Середній час переміщення в транспортній системі зменшиться на 1 хв 03 сек, а загальна економія часу на поїздках становитиме близько 204 тис. годин на місяць.

Після будівництва шляхопроводу для пасажирів, що рухаються від зупинки «Мрія» (вул. Баженова) до зупинки «вул. Театральна» тривалість поїздки буде зменшено на 15% (з 28:55 до 25:05).

Повний текст звіту Dornier Consulting "Розробка раціонального варіанту маршрутної мережі міського пасажирського транспорту загального користування у м. Вінниці" можна завантажити за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1eVIn4cDdgpwb1LdAqZxsagqLpz8mu4W-/view?usp=sharing

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Реконструкція перехрестя вулиць Київська, Чорновола та Стрілецька

Реорганізація руху на перехресті вул. Князів Коріатовичів та вул. Оводова