Реконструкція перехрестя вулиць Київська, Чорновола та Стрілецька
Перехрестя вулиць Київська, Чорновола та Стрілецька є одним із найважливіших в транспортній системі Вінниці. На даному перехресті сходяться не тільки внутрішньоміські транспортні потоки, а й магістральний зовнішній транзит за напрямком Київ-Умань. Крім того простір довкола перехрестя є активним - тут зосереджено багато комерційних об'єктів та розташовані великі житлові комплекси.
З метою оцінки потенціалу збільшення пропускної здатності на даному вузлі, а також створення більш комфортної просторової організації перехрестя, на замовлення Агенції просторового розвитку компанія Оресунд виконала порівняння варіантів його реорганізації.
Розглядалися два варіанти:
1. Круговоий рух;
2. Оптимізоване світлофорне регулювання.
За результатами моделювання звичайний круговий рух, а також вдосконалений варіант типу «турбокарусель», не дають досягнути збільшення пропускної здатності вузла через високу існуючу інтенсивність потоків транспорту та пішоходів. Навпаки круговий рух зменшує пропускну здатність перехрестя.
Оптимальним рішенням для досліджуваного перехрестя є світлофорне регулювання зі створенням острівців безпеки, додаткових смуг на перехресті, значним зменшенням площі перехрестя (між стоп-лініями), каналізування правоповоротних потоків та безконфліктним пофазним роз’їздом. Рішення також передбачає створення зручних велопереїздів та збільшення площі ділянок озеленення.
А как насчет поворота налево напротив НК2? Сейчас чтобы туда заехать со стороны моста, нужно объезжать целый квартал
ВідповістиВидалитиПоддерживаю.
ВидалитиЕсть еще вариант разворота на самом перекрестке ( Черновола-Стрелецкая-Киевская) Но данный маневр наиболее опасный, так как при отсутствии разметки авто сзади может въехать тебе в бочину. Двигаясь со стороны моста ты принимаешь крайнюю левую полосу, включаешь поворот и начинаешь разворачиваться в потоке, в это время авто сзади режет угол и упирается тебе в бок и это происходит постоянно.